Що таке контент

86

Контент — це слово, яке набрало дуже велику популярність останнім часом. Але, далеко не всі розуміють, що таке контент. Термін «контент» — калька з англійської мови, в перекладі означає зміст.

Контент — поняття збірне, це будь-який вид інформації, який складає зміст інформаційного ресурсу: Текст, Зображення (графіка), Аудіо файли, Відео файли. В контексті веб-ресурсу, сайт є формою, яка наповнена змістом (контентом). Характер змісту може бути постійним. Найчастіше його доводиться оновлювати. Головна вимога, яку пред’являють користувачі до змісту — його якість. Під якісним змістом розуміють два ключових параметри: Логічна побудова і Унікальність.

Контент або унікальна, або немає

Контент класифікується за трьома ознаками:

  • Унікальність;
  • Подача інформації;
  • Доступність;
  • Зміст веб-ресурсу, інформаційного продукту може бути:

  • Унікальним авторським (такий контент жодного разу не публікувався в мережі, він не проіндексований) і не унікальним (вже наявна в базі пошукових систем інформація).
  • Інформація може подаватися у вигляді тексту, графіки, аудіо та відео файлів;
  • Інформаційна начинка може бути платною і безкоштовною;
  • Від якості та унікальності начинки веб-ресурсу залежить приплив відвідувачів. Висока якість гарант високого трафіку. Набір незрозумілих слів, відсутність логічного зв’язку не вітається не тільки відвідувачами веб-ресурсу, але і пошуковими машинами. Вони не тільки розрізняють унікальне зміст, але і відсівають спам.

    Контент править бал

    Сайт може бути привабливим з точки зору технічного дизайну. Виконання може бути на висоті, але не унікальний низькоякісний контент відіб’є охоту заглядати на ресурс.

    Те ж саме стосується переобтяжених ресурсів. Любителі графіки, спецефектів, неонових текстів на чорному тлі повинні знати — через п’ять хвилин прочитання унікальною цікавої корисної інформації, написаної яскраво-жовтим дрібним шрифтом на чорному полі зірочки, у відвідувача голова піде обертом. Він захоче покинути ресурс, ніж ламати очі.

    Контент — король веб-ресурсу. Уявіть собі пиріг з смачного тіста, тане в роті, з начинкою з дрібно рубаного сміття. Або ж пиріг, в якому тесту кіт наплакав, зате начинка, скільки завгодно смачна, все валиться з кутів, бруднить руки, штани і скатертину.

    In content Google trust

    Веб ресурс, який публікує унікальну інформацію (фотографії, статті, відео та аудіо) володіє цікавим показником — трастом. Термін запозичений з англійської. В перекладі означає довіру. Траст не може бути виражений чисельно. Це певна ступінь довіри, він визначає відношення пошукових машин до ресурсу. Сьогодні тільки Google і Яндекс можуть видати вам рівень Трасту (у Google цей показник називається TrustRank).

    Контент — це ще й товар, продукт інтелектуальної діяльності людини. Власник веб-ресурсу може контент купити. Люди, які займаються створенням інформаційної начинки ресурсів, називаються копірайтерами.

    Користувачі та відвідувачі ресурсу так само беруть участь у створення контенту, який називається користувача. Це поняття об’єднує власні вірші, коментарі, опис досвіду, роздуми. Такий контент є по суті зворотним зв’язком між власником ресурсу і відвідувачами.