Мережевий кабель не підключений

44

Локальні мережі давно стали частиною повсякденного життя. Якщо у вашому будинку є декілька комп’ютерів, то ви, швидше за все, захочете з’єднати їх за допомогою локальної мережі. Крім цього звичайна локальна мережа досить часто використовується для підключення до інтернету.

Однією з найпоширеніших проблем, з якою можуть зіткнутися користувачі локальних мереж, є відсутність з’єднання. У таких випадках операційна система Windows повідомляє, що мережевий кабель не підключений. У даній статті ми розповімо про те, що може приводити до подібних повідомлень і як це можна виправити.

Причина № 1. Мережевий кабель дійсно не підключений.

В першу чергу необхідно переконається в тому, що мережевий кабель підключений до комп’ютера. Відключіть мережевий кабель від комп’ютера і вставити його ще раз. При підключенні ви повинні почути характерне клацання. Якщо мережевий кабель підключений правильно, але проблема не вирішується, то можна переходити до перевірки інших можливих причин.

Сетевой кабель не подключен

Причина № 2. Мережевий кабель не має контакту з коннектором RJ-45.

Якщо мережевий кабель був не якісно обтиснутий, то з часом з’єднання мережевого кабелю з коннектором RJ-45 може порушитися. Поганий контакт у місці з’єднання призводить до того, що комп’ютер не може використовувати даний кабель, і ви бачите повідомлення про те, що мережевий кабель не підключений. Щоб вирішити цю проблему необхідно повторно обжати ваш мережевий кабель.

Сетевой кабель не подключен: RJ-45

Причина № 3. Мережевий кабель був пошкоджений.

Сам по собі мережевий кабель досить стійкий до зовнішніх факторів, і його важко змінити. Але іноді він може бути пошкоджений. Найчастіше це відбувається з вини домашніх тварин або під час проведення ремонтних робіт.

Вирішити подібну проблему досить просто. Все що вам необхідно зробити, це вирізати пошкоджену шматок мережевого кабелю і зробити скручування. Про те, як правильно робити скручування можна довідатися в нашій статті про подовження інтернет кабелю.

Сетевой кабель не подключен

Причина № 4. Роутер (або інше мережеве обладнання) не працює.

Якщо мова йде про домашні локальні мережі, то це досить легко перевірити. Якщо ваш роутер або світч не подає ознак життя, то проблема саме в ньому.

Якщо це кабель вашого інтернет провайдера, то потрібно дзвонити в технічну підтримку. Нехай вони перевіряють своє обладнання.

Сетевой кабель не подключен: роутер

Причина № 5. Не справна мережева карта.

Іноді несправна мережева карта може призводити до того, що Windows буде виводити повідомлення про не мережному кабелі. Це трапляється досить рідко, але виключати такий варіант не можна.

Щоб перевірити цей варіант підключіть мережний кабель до іншого комп’ютера або ноутбука. Якщо при підключенні до іншого комп’ютера мережа буде працювати, то причина в несправної мережевої карти.

Сетевой кабель не подключен: сетевая карта